غذا و رستوران همیشه یکی از مواردی است که مردم توجه زیادی به آن نشان می‎دهند در واقع در میان مردم تعداد کمی هستند که دوست ندارند خوشمزه‎ترین و یا عجیب‎ترین طعم‎ها را بچشند. پارس توریسم  در این یاداشت به معرفی ۵ رستوران عجیب در جهان پرداخته است که به واسطه همین عجیب بودن نام و آوازه زیادی به دست آورده‎اند. در ادامه با این یاداشت همراه باشید.

رستوران آدمخوار/ ژاپن

نترسید در این رستوران کسی به قصد خوردن به شما حمله نمی‎کند. اسم آدمخوار به‎این‎علت روی این رستوران گذاشته شده است که غذاهای آن به شکل اعضای بدن انسان‎ها است. جالب است بدانید این شبیه‎سازی تا جایی ادامه پیدا کرده است که مشتریان هنگام سرو غذا انگار واقعا یکی از اعضای بدن را میخورند و خون هم جاری می‎شود. اگر توهمات آدمخواری ندارید یا حداقل یک بار چنین فیلم هایی ندیده‎اید و چنین داستان‎هایی نخوانده‎اید این رستوران ژاپنی را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

رستوران آدمخوار

کافه باربی/ تایوان

یک کافه که دکور آن بر اساس عروسک‎های باربی ساخته شده و یک مکان رویایی برای عاشقان این عروسک است. جالب است بدانید این کافه از کارخانه سازنده محصولات باربی مجوز دارد. دکور کافه کاملا به رنگ صورتی است و حتی پیشخدمت ها لباس باربی می‌‎پوشند.

کافه باربی

رستوران زندان جزیره شیطان / چین

محیط این رستوران مانند محیط زندان‎های چین طراحی شده است و ترس و وحشت و شاید هیجان مجرم بودن را به شما منتقل خواهد کرد. حتی ممکن است در رستوران زندان جزیره شیطان دست و پای شما را با زنجیر ببندند. لباس کارکنان این رستوران مشکی و سفید است.

رستوران زندان جزیره شیطان

رستوران گریل حمله قلبی/لاسوگاس

علت این نامگذاری به این خاطر است که این رستوران رستورانی با غذاهای ناسالم است. ناسالم از این جهت که همبرگرهایی با ۱۰هزار کالری در این رستوران سرو می‎شود. جالب است بدانید موسس این رستوران همیشه کیسه‎ای خاکستر با خود حمل می‎کند که خاکستر فردی است که در این رستوران سکته قلبی کرده است. لباس  گارسون های این رستوران لباس پرستاران است.

رستوران گریل حمله قلبی

رستوران توالت مدرن/ هنگ کنگ

این رستوران همانطور که از نامش پیداست دارای دکور و ظروفی شبیه به توالت است. این رستوران که در هنگ کنگ قرار دارد مورد توجه و علاقه  کسانی قرار گرفته است که  از آزار خود خوششان می‎آید. آنها خود را مجبور می‎کنند غذای  خود را در ظرف نفرت‎انگیز  بخورند.

رستوران توالت مدرن

منبع


سالیان سفر رستوران ,باربی ,کافه ,دکور ,لباس ,بدانید ,جزیره شیطان ,زندان جزیره ,رستوران زندان ,رستوران همیشه ,زندان جزیره شیطان ,رستوران زندان جزیره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت و آموزش جکستان شکرستان اخبار فوتبال جهان شیده کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. اجناس فوق العاده Vincenzormqs3 teren ketabgallery گرنداستریم تهران41525 closed Arman keshavarz | آرمان کشاورز